Polityka jakościowa przedsiębiorstwa BSSTC.PL wynika z filozofii działania, która legła u podstaw naszego powstania.
Najważniejszym celem jakościowym jest satysfakcja i zadowolenie naszych klientów. To stwierdzenie określa cele naszej organizacji oraz jej politykę ekonomiczną. Z tych przesłanek wynikają cele wyznaczone na polu konkurencyjności i kształt polityki jakościowej, który jest częścią strategii organizacji.
Polityka projakościowa przedsiębiorstwa BlueSoft dąży do maksymalizowania szans i silnych stron firmy, przy jednoczesnym niwelowaniu zagrożeń i słabych stron. Odbywa się to to nieustannie poprzez stały cykl działań umożliwiających podnoszenie jakości oferowanych wyrobów i usług.
Cykle polityki projakościowej w przedsiębiorstwie BlueSoft:
- Analiza problemów w zakresie jakości produkowanych wyrobów i świadczonych usług;
- Zapewnienie właściwego poziomu jakościowego zasobów ludzkich, finansowe i materialnych;
- Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klientów;
- Identyfikacja problemów jakościowych w realizacji zadań produkcyjnych i usługowych;
- Kształtowanie polityki projakościowej – poprzez nieustanne weryfikowanie planów, celów i standardów jakościowych;
- Dążenie do poprawa wyników poprze ciągłą redukcję kosztów;
- Bieżąca ocena uzyskiwanych rezultatów.
Zarząd przedsiębiorstwa BlueSoft w osiągnięciu sukcesu rynkowego kieruje się:
- stałym kierunkiem projakościowym w działaniu oraz podporządkowaniem podejmowanych decyzji ciągłemu doskonaleniu jakości pracy;
- stałym myśleniem w kategoriach strategii długoterminowej działania mając na uwadze nie tylko doraźne rezultaty.


Treść niniejszej polityki jest przekazywana każdemu pracownikowi przedsiębiorstwa BlueSoft STC Sp. z o.o.
i upubliczniona na stronie internetowej firmy.