SB2000/H – wysokiej intensywności

oświetlenie przeszkodowe wysokiej intensywności

Oświetlenie przeszkodowe wysokiej intensywności typ A lub B

  • Typ A - światłość 200 000 cd/20 000cd /2 000 cd*
  • Typ B - światłość 100 000 cd /20 000 cd/ 2 000cd*

Światłość nominalna +/- 25%, barwa światła biała, praca błyskowa, dostosowanie do poziomu luminancji tła.

Prezentowane Państwu lampy oświetlenia przeszkodowego wysokiej intensywności realizują wymogi rozporządzeń wydanych przez Federalną Administrację Lotnictwa (FAA), Organizację Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO) oraz  Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotnictwa (EASA)

Lampy z serii SMART BEACON:

  • model SB2000/H-230V:
    • napięcie zasilania: od 92 VAC/VDC do 256 VAC/VDC , zasilanie napięciem przemiennym lub stałym,
    • Rozmiar lampy: 51 cm (wysokość), 20 cm (szerokość)
    • zabezpieczenie przepięciowe do 40kA,
    • stopień szczelności co najmniej IP65,
    • stopień odporności na udary mechaniczne co najmniej IK08,
    • masa własna oprawy <14 kg,
  • lub model SB2000/H-48V:
    • napięcie zasilania: od 48 VAC/VDC do 55 VAC/VDC, zasilanie napięciem przemiennym lub stałym,
    • Rozmiar lampy: 51 cm (wysokość), 20 cm (szerokość)
    • zabezpieczenie przepięciowe do 40kA,
    • stopień szczelności co najmniej IP65,
    • stopień odporności na udary mechaniczne co najmniej IK08,
    • masa własna oprawy <14 kg,

Średni pobór mocy urządzenia (w zależności od trybu pracy):

  • Typ A (200 000 cd) do 610W dla 40 fpm,
  • Typ B (100 000 cd) do 400W dla 40 fpm,

Sterownik (zasilacz) lampy w zestawie:

  • Masa własna sterownika do 10 kg.
  • Sterownik lampy posiada system automatycznej synchronizacji błysków, oparty na systemie GPS/GLONASS.
  • Sterownik lampy posiada zintegrowany automat zmierzchowy,
  • W zestawie znajdują się także kable zasilające lampę o długości 3 m z zamontowanymi, dedykowanymi wtyczkami łączeniowymi.

*Na terenie RP bez wyraźnych wskazań Urzędu Lotnictwa Cywilnego nie stosuje się jeszcze, tak często jak zagranicą, opraw dziennego oświetlenia przeszkodowego.
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2003 r. w sprawie sposobu zgłaszania oraz oznakowania przeszkód lotniczych wskazuje na to, by przeszkody w ramach dziennego oznakowania przeszkodowego posiadały oznakowanie graficzne. Nie zawsze jest to jednak możliwe do realizacji. Zastosowanie opraw oświetlenia przeszkodowego dziennego może być traktowane jako odstępstwo, wymaga jednak decyzji ULC o odstępstwie od wytycznych Rozporządzenia.


Jeśli będą Państwo mieli jakiekolwiek problemy lub wątpliwości z wyborem właściwego
dla przeszkody lotniczej oświetlenia przeszkodowego,
wszelkich informacji udzieli nasz Dział Sprzedaży pod numerem telefonu lub mailem:
735 952 312 / marketing@bsstc.pl


Lampy oświetlenia przeszkodowego dziennego mogą występować w wersji dualnej z lampami nocnego oznakowania przeszkodowego.
Pozwala to na połączenie funkcji wymaganej do pracy w dzień z funkcją świecenia wymaganą w nocy. Wszystko to w jednym urządzeniu.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi lampami dualnymi.

Parametry elektryczne lampy średniej intensywności - SB2000/H /GH

Oswietlenie przeszkodowe wysokiej intensywnosci

google logo